vrijdag 11 oktober 2013

De terugplaatsing

Zo dat was hem dan voor nu even, vanmorgen is ons embryootje teruggeplaatst. Het is er uiteindelijk toch één gebleven, dus we hebben niks meer om in te vriezen. Het terugplaatsen was binnen 10 minuten gedaan. Ik moest één uur voor de t.p. mijn blaas goed leegmaken en vervolgens 1 liter water binnen 1 kwartier opdrinken. Zodat mijn blaas goed vol zat tijdens de t.p. zo komen ze namelijk makkelijker bij de baarmoeder. Met behulp van een eendenbek en een lang flexibel buisje waar de embryo in zat is het gelukt. We konden alles zien d.m.v. een uitwendige echo. Ons embryootje schoot zo uit het buisje in mijn baarmoeder waar het zich hopelijk zal gaan innestelen in de komende dagen. Over een paar weekjes mag ik een zwangerschapstest doen en dan weten we of deze schat is blijven plakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten