dinsdag 25 juni 2013

Ons eigen moestuintje


 Sinds de geboorte van onze dochter ben ik veel meer met gezond eten bezig dan ooit tevoren, ik vind het belangrijk om te weten wat er precies in voedsel zit en wat je beter niet kunt eten.

Mijn man en ik houden van lekker eten we zijn echte bourgondiërs. Lekker kan ook gezond zijn. We houden dan ook van veel verschillende groentes en kruiden maar we hebben een niet al te breed budget. Daarom leek het ons leuk om ons eigen mini moestuintje te maken.


Een tijd geleden heb ik wat zaden gekocht en een deel ervan geplant het andere deel heb ik geruild met een vriendin die ook aan het moestuinieren is geslagen, zo hebben we ieder meer variëteit en toch niet al te veel geld uit gegeven. Bij de Xenos heb ik wel twee leuke kweekkastjes gekocht en die staan nu op onze vensterbank in de woonkamer.
Het eerste wat we geplant hebben zijn radijsjes, basilicum en tomaten.
 
 
 
Ze zijn inmiddels allemaal wat groter gegroeid en ik zal snel een nieuwe foto toevoegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten