maandag 29 december 2014

Nee

Dag 10 na terugplaatsing had ik in de middag al wat bloedverlies. En eigenlijk weet je dan al dat het over is maar je hebt toch nog hoop. Misschien ben jij die ene uitzondering waarbij het niet doorzet en dit gewoon "alles" was en je toch misschien wel zwanger bent.

De rest van de dag heb ik nergens meer last van gehad zelfs de volgende ochtend bij het opstaan niet maar helaas kort daarna begon het weer, nu met lichte krampen erbij. Nu weten we zo goed als zeker dat het weer niet gelukt is. Zo begon het de vorige keren ook. Het is nu wachten tot het verder doorzet en ondertussen gewoon doorgaan met de utrogestan bolletjes tot 1 Januari de officiële testdag....Zucht.

Ik moet alsnog de eerste Januari testen, dat wil het ziekenhuis gewoon graag als extra bevestiging. En dan zal ik wel weer een maand moeten wachten voordat ik verder mag met mijn cryo's (de ingevroren embryo's)

de kansen van een zwangerschap na terugplaatsing van een cryo liggen veel lager dan met een vers embryo het heeft zelfs maar een slagingskans van 10% terwijl dit met een vers embryo tussen de 30% en 40% is. Daarbij komt ook nog dat het bij het ontdooien van cryo's meestal maar 50% dit daadwerkelijk overleeft. En er zijn er maar twee.
Dus misschien hebben we nog een kans maar die zal kleiner zijn dan ooit eerder.

Voor nu voelt het zwaar klote en hopeloos. We hadden allebei gedacht dat deze keer raak was..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten