donderdag 18 december 2014

Één Toppertje!

Vanochtend zijn we in het ziekenhuis geweest. Ik moest eerst bloed laten prikken en daarna had ik de terugplaatsing.

Toen ik me aan het uitkleden was vertelde de arts ons dat ze vandaag één embryo gingen terugzetten. Één embryo van TOPkwaliteit.

Dat is super nieuws voor ons een embryo van topkwaliteit hebben we nog nooit gehad. Als er een embryo van topkwaliteit bij zit wordt er altijd maar één teruggezet.

Nadat ze het embryo in mijn baarmoeder heeft geplaatst. Vertelt ze ons dat er in totaal vier embryo's zijn onstaan. Waarvan er nog twee kunnen worden ingevroren. Ook dit is ons nog nooit eerder gebeurd! Het is bizar maar we zijn er super blij mee. Nu hopen dat het embryo zich ook innesteld.

De wachtweken zijn begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten