zondag 18 augustus 2013

diy loungebank deel 3



Dan zijn we eindelijk aangekomen bij de kussens!

Na dat ik de maten had opgenomen voor de kussens die we nodig hadden ben ik gaan prijsvergelijken.
Ik ben uitgekomen bij Ikea baby en kleutermatrasjes. Ik had uiteindelijk 7 babymatrasjes nodig en één meegroeimatrasje. De voorwaarde van de matrassen is dat het geheel van polyether moeten zijn omdat ik ze nog op maat moest snijden. Ik heb gekozen voor 7 babymatrasjes omdat mijn zitkussen 10cm dik moeten zijn en ik er dus twee per pallet nodig had. (dit is allemaal zo berekend omdat dit het goedkoopst uitkwam, natuurlijk kun je ook meteen een matrasje van 10cm dikte pakken als je dat wilt) Voor de rugleuning heb ik er maar één per pallet nodig en voor het zitgedeelte van de chaise longue heb ik het meegroeimatrasje gekocht.



 Een tip voor het op maat snijden van de matrasjes is om te snijden met een elektrisch mes.
 
Ja echt zo'n keukenmes! 

 

 
 
 
En dan is het eindelijk af! 
 
 
 
diy loungebank 
 

1 opmerking: