maandag 8 juli 2013

Grrrr...

Soms stuit je op ignorance van mensen. Zo heb ik een aantal mensen in mijn omgeving die totaal geen idee hebben wat het eigenlijk inhoud om vruchtbaarheidsproblemen te hebben.

Die dan ook gerust zeggen dat ze nooit kinderen zouden willen hebben als ze over de veertig zijn, want dat willen ze de kinderen toch niet aan doen. Dan denk ik dat ik bijna ontplof!

Dacht je dat wij dit allemaal zo gepland hadden. Nee MUTS natuurlijk niet maar je krijgt niet altijd alles wat je wilt. Het leven loopt ook niet altijd als verwacht of gehoopt. We hebben er gewoon 4,5 jaar over moeten doen om de eerste keer zwanger te raken en jij wilt even zeggen dat het niet jou keus is! DACHT JE SOMS WEL DAT HET DE MIJNE IS!

Dit zal je vast wel bekend voor komen want iedereen heeft wel zulke mensen in hun omgeving. Ik ben blij dat ik dit even van me af heb kunnen schrijven.

Laten we iedereen die dit ook meemaakt even een hart onder de riem steken en zeggen...

Ach ze weten niet beter en het zijn ook maar mensen en bovendien hebben we ook geweldige mensen in onze omgeving die ons steunen en waar we echt wat aan hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten